We beginnen bijna.....

18 februari 2019 - Willemstad, Curaçao

Na heeeeeel lang wachten, zeker voor onze Thijs, was het afgelopen vrijdag dan eindelijk zo ver, we stapten met z'n viertjes in het vliegtuig naar Curacao! De vlucht met Thijs was weer een uitdaging, maar we hebben de lange zit weer volbracht. Na bijna 10 uur bracht de piloot ons weer veilig naar de grond. Onderweg gaat er dan wel een paar keer door je hoofd, dit doen we nooit meer, maar als je hier weer even bent vergeet je dat gelukkig ook weer snel. Rond 20.00 uur waren we in onze accomodatie, hetzelfde huisje als vorige keer, echt een hele fijne plek! Thijs dacht de volgende ochtend, kom nu maar op met die dolfijnen dus om 4 uur was hij op en top wakker! Beetje vroeg en met wat kunst en vliegwerk hebben we het tot 6 uur kunnen rekken. Maar toen was hij toch echt klaar, net als broer Rens. Zaterdag verder rustig aan gedaan, boodschappen, strand, zwemmen etc. 's Avonds maar wel gelijk een bezoekje gebracht aan ons favouriete restaurant Hemmingway met de voetjes in het zand kijken naar de prachtige zonsondergang.... Na de zaterdag hadden we gelukkig de zondag nog om bij te komen voordat de therapie begint want Thijs zat nog niet echt blij in zijn vel. Zondagochtend even naar het CDTC (Curacao Dolphin Therapie Center) gewandeld en alvast wat dolfijnen gespot. Hier werd Thijs gelukkig heeeeeel blij van! En daarna een hele gezellig middag gehad op het strand samen met de familie Beijer. Zij volgen de komende 2 weken ook dolfijnentherapie met Nora. En laat Nora nu de zus zijn van Sepp, een van de beste vriendjes van Rens..... Dus ja, Rens en Sepp een topmiddag maar wij hadden het ook heel gezellig en gelukkig verliep deze dag ook een stuk beter met Thijs. Op naar de maandag want dan mag Thijs starten met de therapie. De therapietijd die Thijs heeft is 15.30 uur met therapeute Stefanie. Dolfijn nog onbekend maar dat zullen we maandag horen. We kijken er alle vier echt heel erg naar uit!!!

1. Judith van Halem:
    18 februari 2019
    Veel succes vandaag op de eerste therapiedag !
  2. Tessa Palstra:
    18 februari 2019
    Erg leuk om zo mee te kunnen lezen. Veel succes bij Thijs zijn eerste therapie en natuurlijk genieten van alles. Ik ben erg benieuwd naar de foto's die nog komen gaan!
  3. VSO-2:
    lieve Thijs,
    Onze eerste maandagochtend zonder jou is wel een beetje stil. We hopen dat je een lieve dolfijn krijgt.
    Thijs, je krijgt van Jusuf een gekke bek. We missen je nu al. Groetjes van VSO-2
  4. Natasja van Staalduinen:
    18 februari 2019
    Geniet van de allereerste therapiedag! En gaaf hoor dat Stephanie de therapeut van Thijs is. Veel plezier met elkaar!😘
  5. Martine:
    18 februari 2019
    Heel veel succes en plezier vandaag!
    Groetjes, Martine
  6. Miranda:
    18 februari 2019
    Veel plezier en succes vandaag!
    Eindelijk echt weer het water in met de dolfijnen Thijs! Heel gaaf.
  7. Marc:
    18 februari 2019
    Heel veel plezier met z'n viertjes! :-)
  8. Karly Van Der Valk:
    18 februari 2019
    Ziet er weer super uit!! Heel veel succes en plezier!
  9. Ymie van Noort:
    19 februari 2019
    Bon dia Korsou, Gelukkig schijnt de zon er nog steeds, zie ik. Wat geweldig dat Tijs een bekende dolfijn treft en Rens "gewoon" één van zijn vrienden heeft om samen alle avonturen te delen. En dan ook nog hetzelfde huisje, het lijkt bijna op thuis komen! Veel plezier dus.