Aftellen...........

9 februari 2020 - Wateringen, Nederland

Nog 5........... Ja lieve mensen, nog 5 nachtjes slapen en dan stappen wij, (Thijs, Rens, Wim en ikzelf) vrijdag de 14e in het vliegtuig naar Curacao! Thijs zal daar wederom dolfijnentherapie gaan volgen van maandag 17 tot en met vrijdag 28 februari. En omdat het toch een gezinstherapie is moeten wij echt allemaal mee :)  Via dit blog houden we jullie op de hoogte van de ontwikkelingen, tips en tricks, maar uiteraard ook van het plezier en de fijne tijd die wij daar als gezin weer zullen gaan beleven.

1. Fam V kester:
    9 februari 2020
    Heel veel plezier weer🐬🐠🍹✈☀️
  2. Paul:
    9 februari 2020
    Goede reis en veel plezier!
  3. Martine:
    10 februari 2020
    Alvast veel succes en plezier!
    Groetjes, Martine
  4. Marc:
    10 februari 2020
    Mooie reis, heel veel plezier!
  5. Arlette:
    Lieve allemaal,

Dat is echt nog maar heel even aftellen, wat een mooi vooruitzicht.
    Een hele fijne tijd met elkaar gewenst, waarin jullie ongetwijfeld weer nieuwe dingen leren.
    En een revanche voor de beachball competitie?

Groetjes Arlet
  6. Mariska ( Haar en Zo ):
    Goede reis alvast !
    Benieuwd naar alle mooie verhalen.
  7. Rob - Miranda - Laura en Kyona:
    10 februari 2020
    Geweldig dat jullie weer naar de dolfijnen mogen! Heel veel plezier en een goede reis alvast. We kijken weer uit naar de verhalen.
    Groetjes, Laura, Kyona, Rob en Miranda
  8. Mandy Van Andel:
    11 februari 2020
    Fijne reis en volgende keer gaan wij allemaal (alle klasgenoten incl. de juffen) gezellig mee :D

Groetjes,
    VSO2
  9. Shirley:
    11 februari 2020
    Heel veel succes en plezier🌞! Thijs zet hem op!! Zou je weer met Nubia 🐬mogen werken, ik kijk uit naar jullie reisverhalen !!
  10. Shirley:
    11 februari 2020
    Heel veel succes en plezier! Zet hem op Thijs! Zou je weer met Nubia 🐬mogen werken dit keer? Ik kijk uit naar jullie reisverhalen .🌞
    Groetjes shirley
  11. Klaas Hoekstra:
    12 februari 2020
    Goede reis en een fijn verblijf. Benieuwd naar de verhalen.
    Groeten, Klaas
  12. Ymie van Noort:
    13 februari 2020
    Nog snel de zonnebrand inpakken of een heel groot strandlaken uit de kast halen en dan is het zo ver. Even de storm en regen achterlaten en dan hard werken en genieten van alles wat Curaçao te bieden heeft. Ik wens jullie een goede vlucht en een happy landing. Thijs, succes en groetjes aan jouw dolfijn.
  13. Ymie van Noort:
    15 februari 2020
    Bon dia Korsou, Warm zeker. Hier ook hoor, zeker voor de tijd van het jaar maar het scheelt toch minimaal 15 graden en dat in jullie voordeel. Een goede vlucht gehad en al een beetje gewend aan jullie tijdelijk onderkomen? We hopen het snel allemaal te lezen dus fijn weekend en tot schrijfs.