Reacties

Corry Gardien Welkom THUIS 3 mrt. '19
Carin Wat een knappe Thijs en wat een mooi verhaal iedere… 2 mrt. '19
Opa en oma Jammer dat het er zo wat weer op zit . Wat gaat het… 2 mrt. '19
Rob - Miranda - Laura en Kyona Jullie hebben enorm genoten, maar wij ook hoor! Het… 2 mrt. '19
Ymie van Noort Bon dia Korsou, Voor de laatste keer, snik. Maar het… 2 mrt. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Nog een mooie dag en dan een goede reis naar huis!… 2 mrt. '19
Mariska ( Haar en Zo ) Zo hard gewerkt en zo intensief geweest dat zelfs… 2 mrt. '19
Sjors, Astrid, Nora en Sepp Wat heb je hard gewerkt Thijs! Knap hoor! Liefs, Sjors,… 2 mrt. '19
Fam V kester Wat was het leuk en mooi om te lezen :) Veel plezier… 1 mrt. '19
Esther Jeetje wat zijn de dagen voorbij gevlogen! Maar wat… 1 mrt. '19
Ymie van Noort Bon dia tennisclub, Mannen hé Es, ze verzinnen van… 1 mrt. '19
Arlette Wat gaat de tijd snel zeg! Heel veel succes en plezier… 1 mrt. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Nog één keer Thijs! Man, wat heb jij hard gewerkt!… 1 mrt. '19
Natasja van Staalduinen Wat zijn de dagen voorbij gevlogen zeg! We hebben… 1 mrt. '19
Silvia v.d. Voort Goedemorgen allemaal, wat hebben wij hier in Nederland… 1 mrt. '19
Anneke van Exel Hallo allemaal, Wat een gezellige verhalen allemaal.… 1 mrt. '19
Familie Happée We dachten, Messi is er ook! Oh nee, het is Rens 😀.… 28 feb. '19
Shirley Girl power, goed gedaan Esther !! Wat een mooie resultaten… 28 feb. '19
Miranda Lekker schoonmaken! Leuk Rens. 28 feb. '19
Corry Gardien Fijn hoor Esther dat je er zelf ook heerlijk van kan… 28 feb. '19
Martine Ik lees weer mooie dingen om mee verder te gaan in… 28 feb. '19
Ymie van Noort Bon dia dushi Curaçaoënaars. Girlpower dus!!! Lachen!!!… 28 feb. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Lekker Essie ! 🏓 👊🏻🏆 28 feb. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Mooi!!!! 28 feb. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Goed shirt Rens! 😍 28 feb. '19
Sylvia Schroder Wat een kanjer!!! Goed bezig Thijs!!! Super gaaf om… 27 feb. '19
Corry Gardien Leuk hoor en fijn voor jullie dat Thijs toch zo leergierig… 27 feb. '19
Ronald, Carola, Lynn en Thom Wat een avontuur maken jullie weer mee, geweldig om… 27 feb. '19
Ronald, Carola, Lynn en Thom Mooie foto Thijs en Rens 27 feb. '19
Kyona van Noort Blijf maar lekker huiswerk maken Rens! haha. 27 feb. '19
Kyona van Noort wow! :-) Gaaf zeg! 27 feb. '19
Kyona van Noort leuk dat Thijs het zo goed doet. groetjes Kyona. 27 feb. '19
Aad en Lidy Heerlijk om 's-morgens jullie verhalen te lezen… 27 feb. '19
Ymie van Noort Bon dia nat Curacao, Weten jullie nu ook hoe een tropische… 27 feb. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar 😍! 27 feb. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Hup Essie, hup Essie! Laat je niet inpakken door die… 27 feb. '19
Mariska ( Haar en Zo ) Wederom weer mooi om te lezen! Zet hem op nog 27 feb. '19
Familie Happée Thijs, wat geweldig om te lezen dat je het zo naar… 26 feb. '19
Chris Great photos and smiles. What a nice opportunity.… 26 feb. '19
Linda van Veen Wat heerlijk dat Thijs weer zo geniet van de therapie… 26 feb. '19
Ymie van Noort Bon dia allemaal, Wat heerlijk dat Thijs beter zijn… 26 feb. '19
Klaas Hoekstra Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Geniet… 26 feb. '19
Ronald, Carola, Lynn en Thom Lekker bezig Thijs!!! Hard werken en genieten!!! Veel… 26 feb. '19
Alexander Spuijbroek Wat fijn om te lezen dat de therapie weer zo goed… 26 feb. '19
Ferry, Mirjam, Rosa & Saar Wat mooi dat Thijs aan de slag is met (het uiten van)… 26 feb. '19
Frieda Goed bezig Thijs! Heel veel plezier nog allemaal. 26 feb. '19
H. A. J. Hello, you love we greet you all now the first week… 25 feb. '19
Armando Sylvia Stan en Bodi Hoi Rens, Stan hier. Gaaf om de foto's te zien!… 25 feb. '19